Autor Wiadomość
Marceli Offline
The DOCIOR
**

OKR


Liczba postów: 89
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 0
#1
Napęd
Siema potrzebuję potwierdzenia , ktoś w moim sprzęcie zakładając napęd (jest nowy) założył nie oryginalną zakuwkę która spowodowała wyrobienie tulejki wewnątrz i denerwujące cykanie podczas jazdy, łańcuch skróciłem o jedno ogniwo, i tu jest problem , łańcuch jest za krótki. Muszę kupić mniejszą zębatkę do tyłu i może ktoś wie o ile mniejszą jeden czy dwa zęby ?
"Płyń zawsze pod prąd, z prądem płynie tylko gówno "
http://www.bikepics.com/members/marcelir1/
2013-04-22, 08:20 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
PonuryKlecha78
Unregistered




 
#2
RE: Napęd
Hmm nie wiem czy wyda wogóle. Nie lepiej kupić sam łańcuch oczywiscie jeśli zębatki są zdrowe. Poza tym będziesz musiał zainwestować w spedohealer bo przekłamania predkosciomierza będą spore.
2013-04-22, 08:26 PM
Odpowiedz cytując ten post
Marceli Offline
The DOCIOR
**

OKR


Liczba postów: 89
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 0
#3
RE: Napęd
no nie bo z przodu jest mniejsza zębatka niż seria , a z tyłu seria teraz przekłamuje
"Płyń zawsze pod prąd, z prądem płynie tylko gówno "
http://www.bikepics.com/members/marcelir1/
2013-04-22, 08:35 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
erłan87 Offline
MORDA
*****

wyjebane
jaja

Liczba postów: 1,301
Dołączył: Mar 2013
Reputacja: 0
#4
RE: Napęd
to ile to przekłamie jak np założe 2 zęby wiecej z tyłu????????






Icon_baseball
2013-04-22, 08:38 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
PonuryKlecha78
Unregistered




 
#5
RE: Napęd
Skoro z przodu jest mniejsza to z tyłu powinna być większa Red_icon_smile a ty chcesz jeszcze tył ściąć o 2 zęby.

Już przy zmianie -1 przód +1 tył przy sprawdzanej prędkości 100 km/h predkosciomierz pokazuje coś koło 65-70 w rn19 Red_icon_smile a im szybciej tym przekłamania większe Red_icon_smile
2013-04-22, 08:50 PM
Odpowiedz cytując ten post
XoXo
Unregistered




 
#6
RE: Napęd
2013-04-22, 08:52 PM
Odpowiedz cytując ten post
Marceli Offline
The DOCIOR
**

OKR


Liczba postów: 89
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 0
#7
RE: Napęd
matko mam gdzieś ile mi ten licznik pokazuje, szkoda mi wywalić dobry napęd , chce wymienić zębatkę żeby był luźniejszy, a dwa jak masz mniejszą zębatkę z przodu i większą z tyłu to kłamie ci wtedy bardziej nie miałeś nigdy roweru górskiego? mniejsza z przodu = wiecej "mocy", większa z tyłu = wiecej "mocy" mniejsza z przodu +mniejsza z tyłu = to samo ;p
"Płyń zawsze pod prąd, z prądem płynie tylko gówno "
http://www.bikepics.com/members/marcelir1/
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-04-22, 08:58 PM przez Marceli.)
2013-04-22, 08:57 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
erłan87 Offline
MORDA
*****

wyjebane
jaja

Liczba postów: 1,301
Dołączył: Mar 2013
Reputacja: 0
#8
RE: Napęd
ja chce dac z przodu zwykłą, a z tyłu 2 zeby wiecej zeby lepiej szła z dołu, czy to bedzie za ostro i moze tylko 1 ząb starczy???






Icon_baseball
2013-04-22, 09:00 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Marceli Offline
The DOCIOR
**

OKR


Liczba postów: 89
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 0
#9
RE: Napęd
a ile masz z przodu teraz?
XoXo powiedz mi jak mam obsłużyć tą stronkę żeby mi pokazało ile ogniw jest na 15/43, 15/42 .15/41 zębów , żebym dobrą zębaktkę kupił bo jakoś mi to nie idzie ;]
"Płyń zawsze pod prąd, z prądem płynie tylko gówno "
http://www.bikepics.com/members/marcelir1/
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-04-22, 09:03 PM przez Marceli.)
2013-04-22, 09:01 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
erłan87 Offline
MORDA
*****

wyjebane
jaja

Liczba postów: 1,301
Dołączył: Mar 2013
Reputacja: 0
#10
RE: Napęd
ja mam normalne przełożenia nic nie zmienione. chce tylko tył zmienić. ..
xoxo ja tej stonki tez nie ogarniam , ja jebie :/






Icon_baseball
2013-04-22, 09:09 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Marceli Offline
The DOCIOR
**

OKR


Liczba postów: 89
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 0
#11
RE: Napęd
daj z przodu 15 zamiast 16 zębów, jest dużo mocniejsza
"Płyń zawsze pod prąd, z prądem płynie tylko gówno "
http://www.bikepics.com/members/marcelir1/
2013-04-22, 09:13 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
erłan87 Offline
MORDA
*****

wyjebane
jaja

Liczba postów: 1,301
Dołączył: Mar 2013
Reputacja: 0
#12
RE: Napęd
no i o to mi k....a chodzi lepiej zmienic tył czy przód Red_icon_cheesygrin.. a sprawdzałeś jedno i drugie czy tylko z przodu ze mówisz ze jest duzo mocniejasza?? bo mi sie wydawało ze lepiej tył zmienic, no i tez chodzi mi o to żeby uzyskać efekt ale też wybrać mniejsze zło jeśli chodzi o obciążenie silnika.. ???






Icon_baseball
2013-04-22, 09:19 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Kafel Offline
Lubię fajne cycki
*****

Sokołów Podlaski


Liczba postów: 4,288
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 3
#13
RE: Napęd
(2013-04-22, 09:19 PM)erłan87 napisał(a): no i o to mi k....a chodzi lepiej zmienic tył czy przód Red_icon_cheesygrin.. a sprawdzałeś jedno i drugie czy tylko z przodu ze mówisz ze jest duzo mocniejasza?? bo mi sie wydawało ze lepiej tył zmienic, no i tez chodzi mi o to żeby uzyskać efekt ale też wybrać mniejsze zło jeśli chodzi o obciążenie silnika.. ???
Z tego co czytałem na forum koledzy zmieniają zębatki z przodu i z tyłu

2013-04-22, 09:22 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Marceli Offline
The DOCIOR
**

OKR


Liczba postów: 89
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 0
#14
RE: Napęd
nie wiem wcześniej jeździłem vką to nie było potrzeby takich kombinacji, a kumplowi do rn12 wrzucałem ząb mniej , bo po torze lata tylko i powiedział ze mega różnica i w mojej też jest ząb mniej , dół i średnie obroty naprawdę dobre co szkodzi spróbować najpierw przód mniej a potem jak za mało to większą do tyłu, Panowie wy mi pomóżcie z tą zębatką ;p
"Płyń zawsze pod prąd, z prądem płynie tylko gówno "
http://www.bikepics.com/members/marcelir1/
2013-04-22, 09:26 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Kafel Offline
Lubię fajne cycki
*****

Sokołów Podlaski


Liczba postów: 4,288
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 3
#15
RE: Napęd
Weż może o 2 zęby mniejszą a jak będzie za dużo luzu na łańcuchu to wyregulujesz odciągając koło do tylu. Dobrze dumam? Red_icon_smile

2013-04-22, 09:29 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Marceli Offline
The DOCIOR
**

OKR


Liczba postów: 89
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 0
#16
RE: Napęd
no racja ;p myślałem ze da się to jakoś obliczyć ;p no nic poradzę sobie łopatologicznie ;] ale dzieki za chęci
"Płyń zawsze pod prąd, z prądem płynie tylko gówno "
http://www.bikepics.com/members/marcelir1/
2013-04-22, 09:38 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
XoXo
Unregistered




 
#17
RE: Napęd
Na tamtej stronie pokazane jest jak co się zmienia kiedy zmienimy zebatki. Jest jeszcze cos takiego http://www.rbracing-rsr.com/chainlength.html tylko musisz znac odległość miedzy środkiem zębatki przedniej a tylnej a tam Ci sie elegancko wszystko wyliczy.
2013-04-22, 09:40 PM
Odpowiedz cytując ten post
Thor Offline
Wariat
*****

Mazowieckie
RN20

Liczba postów: 2,533
Dołączył: Aug 2011
Reputacja: 2
#18
RE: Napęd
Ja u siebie mam 17 z przodu i 49 z tylu ale w Twoim przypadku taka opcja sprawila by ze wiecej lancucha by Ci zabraklo ;-)

_________________
_________________
www.amstaffazyl.pl

2013-04-22, 10:06 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
erłan87 Offline
MORDA
*****

wyjebane
jaja

Liczba postów: 1,301
Dołączył: Mar 2013
Reputacja: 0
#19
RE: Napęd
Marceli mnie tez sie wydaje ze 2 zeby u Ciebie załatwi sprawe bo jeden to może byc za mało- tak mi sie wydaje.
Jednak ponaglam pytanie; zmieniać przód czy tył??? chodzi mi o dolny zakres mocy i żeby na gume szła jak jebnięta tylko chodzi mi też o te obciążenia, ktore lepsze zło??? no pomóżta pomóżta Red_icon_tongue






Icon_baseball
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-04-22, 10:24 PM przez erłan87.)
2013-04-22, 10:23 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
PonuryKlecha78
Unregistered




 
#20
RE: Napęd
Łatwiej taniej i skuteczniej przód Red_icon_smile
2013-04-22, 10:25 PM
Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->