Czy kupilibyście drugi raz rn22?
Autor Wiadomość
simon68 Offline
Administrator
*******

Oświęcim
RN22,SX450,dzik

Liczba postów: 2,664
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 9
#21
RE: Czy kupilibyście drugi raz rn22?
(2018-02-25, 09:10 AM)kris_rn22 napisał(a): Może i ja coś podpowiem odnośnie mojej RN22 2010 jeżdżę dwa sezony wymieniłem w niej prócz oleju napęd i napinacz na APE czy bym kupił drugi raz to nie wiem brak mi w niej mocy trochę
ze względu na wygląd dźwięk prowadzenie i dól obrotów- tak ze względu na moc- nie

jak masz mało mocy, to podstawa sprawdź czy nie USA zblokowane, R1 przynajmniej moje lata lepiej niż SC59 SC57....
2018-02-25, 09:24 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kris_rn22 Offline
Młody
**




Liczba postów: 72
Dołączył: May 2016
Reputacja: 0
#22
RE: Czy kupilibyście drugi raz rn22?
moja na pewno nie usa ale jaka nie jeździłem innymi było to samo i porównuje do wcześniejszej RN20 i tam było lepiej
2018-02-25, 10:02 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
k1kristo Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 368
Dołączył: Aug 2015
Reputacja: 0
#23
RE: Czy kupilibyście drugi raz rn22?
Ja nie wiem jak Wam moze w r1 mocy brakować. Robiłem test r1 vs kawa zx10r vs gsxr 1000 vs BMW s1000rr to tylko bmka dała rade i to od 220 km/h + Red_icon_wink
2018-02-25, 10:04 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kris_rn22 Offline
Młody
**




Liczba postów: 72
Dołączył: May 2016
Reputacja: 0
#24
RE: Czy kupilibyście drugi raz rn22?
to nie wiem może mam coś nie tak co do porównań to jak miałem RN 20 to faktycznie zx10 pobierała
2018-02-25, 10:31 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
szymek Offline
Szymek
*****

CTR
Banan

Liczba postów: 1,734
Dołączył: Jul 2011
Reputacja: 9
#25
RE: Czy kupilibyście drugi raz rn22?
To mowicie ze wam mocy brakuje w litrowym motocyklu Red_icon_smile
To jestem chyba pizda nie kierowca bo mnie 600tki wyprzedzaja na torze...
2018-02-25, 10:32 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
ryba Offline
Użytkownik
***


zx10rx2 636rn01

Liczba postów: 466
Dołączył: May 2012
Reputacja: 1
#26
RE: Czy kupilibyście drugi raz rn22?
U mnie latają dwie rn22 i to mechanika na oczy nie widziało. Tylko olej i filtry.
2018-02-25, 10:42 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
shogun_zag Offline
Geriatric Team
*****

Sosnowiec
motóry 1 i pół

Liczba postów: 2,018
Dołączył: Nov 2016
Reputacja: 2
#27
RE: Czy kupilibyście drugi raz rn22?
(2018-02-25, 09:10 AM)kris_rn22 napisał(a): ... brak mi w niej mocy trochę ...

Red_icon_surprised Red_icon_surprised Red_icon_surprised Jedź na hamownie i sprawdź.
Nooo, chyba, że wcześniej jeździłeś BOSS HOSS-em  ... no to Cię mogę zrozumieć Red_icon_cheesygrin
======================
Pozdrawiam
Piotrek  Red_icon_smoke
2018-02-25, 01:47 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Pestek Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 139
Dołączył: Apr 2015
Reputacja: 0
#28
RE: Czy kupilibyście drugi raz rn22?
Raz,drugi,nawet trzeci ... nie wiem użytkuje juz 3rok to moto ale prócz kosza który juz powoli słychać nie dzieje sie nic złego
2018-02-25, 02:00 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,210
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
#29
RE: Czy kupilibyście drugi raz rn22?
No to teraz JA Red_icon_tongue ....
Dlaczego dalej na niej jeżdżę ? Bo problem jest złożony .. a nic nie jest albo czarne albo białe .. a jak nie wiadomo o co chodzi >> to chodzi o pieniądze - oczywiście ..
Jeśli mam wolne 30 tysięcy to wolę kupić opony i jazdy niż dokładać do ZX-10 czy GSXR i znowu sezon męczyć małego na kartingach .. A po przyzwyczajeniu się do bajerów w RN22 nie kupię tańszych roczników ze stajni konkurencji ( bez tych zabawek ) Red_icon_wink ..
Do tego mam teraz taki zestaw części że będę musiał kupić przyczepkę bo do Sprintera w wersji 55 nie wlezie wszystko .. dla przykładu samych felg mam 7 .. 3 przody i 4 tyły, do tego drugie laminaty, zbiornik, itd .. TO WSZYSTKO to jest dość wymierna kwota .. Kwota która musiałbym odzyskać przy zmianie stajni żeby znowu kupić to co potrzebne do Kawasaki dajmy na to .. noooo .. czyli zaś piniomdze ... :p
I tak koło się zamyka bo czas, kasa ... kolejne godziny wysiedziane na forach w USA czy na szukaniu na portalach aukcyjnych .. latka lecą, jest mi coraz trudniej i zwyczajnie mi się nie chce. Cele powoli wyłaniają się inne i obawiam się że jak będę musiał znowu przechodzić przez kompletowanie wszystkiego ( sam blipper i AT to 6 miesięcy nauki i kminienia co i jak ) ..to po prostu DAM SE SIANA z tymi jazdami ...
Fakt, ja używam moto na torze.. ale jeżdżę wolno i moim skromnym zdaniem motocykl ma dużo lepiej u mnie niż u mistrza obwodnicy który ciśnie 299 przez 10 minut i cieszy się z dyskoteki lampki poziomu oliwy .. tudzież wbija gwoździe co światła ..
Ja po porostu pisze otwarcie jak jest .. a po rozebraniu silnika to wierzcie mi, lepiej że tego nie robicie w swoich .. Red_icon_tongue ...
Motocykl budzi skrajne uczucia bo jest skrajny i czy ja jestem dziwny ? NIE >>> garstka osób zostawia ten motocykl dłużej niż sezon .. TAKIE SĄ FAKTY !!..
Z jednej strony super pozycja, super prowadzenie, super możliwości zabawy z zawieszeniem i elektroniką .. absurdalnie mocny i dziki z super hamulcami .. a z drugiej strony PEŁEN WÓR niedoróbek, błędów konstrukcyjnych, totalnie głupich i nieprzemyślanych rozwiązań których w innych motocyklach nikomu nawet do głowy nie przyjdzie szukać .. choćby mocowanie setów pasażera ...
TYLKO zaś >> QRWA JAK TO SKRĘCA !!!! Red_icon_smile ... Jak to zapierdala ( jak już odpali ) .... no BAJKA !
I tak właśnie to wygląda :
- ceny części używanych są super .. ceny w ASO absurdalne
- silnik jest mega .. tylko pada w sezon .. panewki i uszczelka - masakra ... materiał z jakiego jest wykonany silnik to też porażka ..
- skrzynia pracuje bajecznie .. tylko kolejna wada fabryczna dotyczy wodzików ( szczególnie tego o oznaczeniach "14 B 5 R" )
- dźwięk jest mega .. no tylko rano odpalić to droga przez mękę
- przód zawiechy kosmos .. no tylko ori wkłady palą oliwę w 2 dni na torze a 300 km na drodze ..
- elektronika petarda .. cuda wianki można robić tylko .... hmmm .. no tutaj lipa .. nie mam nic do dodania Red_icon_smile ..
- Układ chłodzenia mały i lekki ale wydajność z Kymco i pomysł z pompą wody to jakaś apokalipsa ..
- Napinacz, tutaj sprawę załatwi poprawiony przez fabrykę za jedyne 1000 zł :/
- Kosz ... wieczna bolączka - nowy na ileś tam pomoże .. regeneracja no cóż - dyskusyjna czasem ...
- niby każdy zna R1 .. niby każdy mechanik jest orzeł jak chodzi o Yamahę .. no tylko jak przyjdzie co do czego to ludzie mieniący się WYSOKIEJ klasy fachowcami mają gówniane pojęcie o RN22 :/ ..
itd... itd ....
I na koniec .. Kupiłem moto jakie kupiłem, w 100% miało mało najechane, dużo w silniku zniszczył olej lany przez poprzednika, trochę ja mu pomogłem ale i tak jak na 16 tysięcy kilometrów to jest lipa .. Wiem, porównuje do ZX-10 z 2007 roku czy SC57B czyli lat gdzie motocykle były motocyklami a nie zabawką jednorazowego użytku .. ale gdyby RN22 miała te kilka wad fabrycznych mniej byłaby motocyklem marzeń Red_icon_smile !!!! Dosłownie >> MARZEŃ !!!
Więc .. nie że dziadostwo i beznadzieja .. nie że odradzam bo ja bym jej nie kupił drugi raz > BO NA PRAWDĘ BYM KUPIŁ !!! Tylko trzeba mieć świadomość co się kupuje i za ile i jak to potem kosztuje ( ASO ) .. Trzeba pamiętać że kila spraw wyjdzie w 100% nawet w zadbanych moto i dopieszczonym bo po prostu są to wady "wrodzone" i to się dzieje i nie jest to zła wola sprzedającego ..
Mógłbym jeszcze długo pisać co meni nauczyło RN22 w jeździe i mechanice, elektronice .. no ale to na drogę raczej mało przydatne a jak ktoś dotarł do tego miejsca, to już i tak jest GOŚĆ Red_icon_smile !!!
A... no może dodam że co by o nich nie pisać to jednak w ASO zdają sobie sprawę z absurdalnie wywindowanych cen niektórych części i coś tam zawsze "pomogą" .. + jeszcze zawsze znajdzie się ktoś kto zrozumie że warto wesprzeć upustem Red_icon_tongue ..
2018-02-25, 02:50 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Pita Offline
Użytkownik
***

Gdynia


Liczba postów: 230
Dołączył: Jul 2017
Reputacja: 0
#30
RE: Czy kupilibyście drugi raz rn22?
I to jest konkretna odpowiedź


Go Big or Go Home
2018-02-25, 02:59 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Szejn Offline
Użytkownik
***

Wrocław
RN20

Liczba postów: 162
Dołączył: Jun 2017
Reputacja: 0
#31
RE: Czy kupilibyście drugi raz rn22?
Ja przeczytałem i dotarłem do końca Red_icon_cheesygrin
Podoba mi sie RN22 głównie ze względu BigBang, ale mam nieodparte wrażenie że jest bardziej "jednorazowa" no i przede wszystkim droższa w zakupie.
Następne będzie rn19 Red_icon_cheesygrin
2018-02-25, 08:54 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
ryba Offline
Użytkownik
***


zx10rx2 636rn01

Liczba postów: 466
Dołączył: May 2012
Reputacja: 1
#32
RE: Czy kupilibyście drugi raz rn22?
Jeśli już to RN19 właśnie jest jednorazowa. Tutaj to panewki lecą aż miło.
2018-02-25, 09:36 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Szejn Offline
Użytkownik
***

Wrocław
RN20

Liczba postów: 162
Dołączył: Jun 2017
Reputacja: 0
#33
RE: Czy kupilibyście drugi raz rn22?
Ryba i zaburzyłeś teraz moją koncepcję Red_icon_sad
2018-02-25, 10:05 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
simon68 Offline
Administrator
*******

Oświęcim
RN22,SX450,dzik

Liczba postów: 2,664
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 9
#34
RE: Czy kupilibyście drugi raz rn22?
(2018-02-25, 02:50 PM)A.S. napisał(a): .. dla przykładu samych felg mam 7 .. 3 przody i 4 tyły, do tego drugie laminaty, zbiornik, itd .. TO 
A.S a myślałeś żeby wprowadzić taki cost saving, niby tylko tyły ale zawsze coś Red_icon_cheesygrin Red_icon_cheesygrin Red_icon_cheesygrin Red_icon_cheesygrin
   
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-02-26, 09:55 AM przez simon68.)
2018-02-26, 09:53 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Zygi Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 461
Dołączył: Dec 2017
Reputacja: 0
#35
RE: Czy kupilibyście drugi raz rn22?
Z tego można wywnioskować to rn19 ma słabszy silnik przez panewka. Tzn nie słabszy ale delikatniejszy. Za to rn22 ma niby więcej tych usterek. Tak jak ludzie piszą zależy kto co kupi. Jak ktoś dbał wcześniej itd.

To co A. S. napisał.,, Jak mam wolne 30 tysięcy,, nieźle, można pozazdrościć ☺️
2018-02-26, 12:38 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
szymek Offline
Szymek
*****

CTR
Banan

Liczba postów: 1,734
Dołączył: Jul 2011
Reputacja: 9
#36
RE: Czy kupilibyście drugi raz rn22?
Pełno jezdzi R1 po polsce i ludzi to kupuja i sprzedaja. Wiadomo, że coś zawsze się może popsuć ale nie popadajmy w paranoje. Gniota zawsze mozna kupic niezaleznie czy to jest honda suzuki czy bmw. Ja osobiscie jestem mega zadowolony z mojej rn22. Ma 34tys nalatane a sam na niej zrobilem 15tys w 3 sezony. Serwisuje ją na bierząco i zero usterek. Latam troche po torze troche po ulicy i powiem wam że jeśli mialbym kupić rn22 tylko na tor to bym jej nie kupil bo są lepsze motocykle w podobnej kasie. Sam Szkopek mowil ze trzeba wsadzic sporo kasy w tą r1 zeby byc konkurencyjny. Na ulice jest to sprzet z ktorego bedziesz zadowolony.

Nie ukrywajmy jakbysmy nie mieli wolnych 20-30 tysiecy to bysmy nie jezdzili rn19-22 tylko poczciwna rn04 albo nawet wcale Red_icon_smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-02-26, 01:17 PM przez szymek.)
2018-02-26, 01:14 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,210
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
#37
RE: Czy kupilibyście drugi raz rn22?
simon >> kurcze ale ja tylnego nie używam .. za słaby skill .. za to fajnie by było wykombinować coś żeby przód można było obracać ... bo i Honda i Suzuki i Kawasaki mają tak że wyciągasz ośkę i pyk, koło obrócone .. Yamaha jak zwykle .. pod prąd ...

Zygi .. to niestety tylko część tego co trzeba wydać w sezonie :/ ... i dlatego coraz mniej mi się chce bo jak żona ogląda się za X6 czy A8 z okna Kanogoo Red_icon_wink i zaczyna mi wyliczać.. no to też mnie skręca .. Red_icon_smile  

szymek >> oczywiście sam o tym gadałem z Pawłem na Słowacji .. tylko bądźmy normalni, na moim poziomie to TYLKO i wyłącznie kwestia TC ( koszt 1000Eur więc nie jest to kwota zaporowa ) które np. w BMW robi te 2 - 3 sekundy różnicy .. reszta to tylko i wyłącznie kwestia umiejętności .. Gdzieś mam fotkę z Hungaro gdzie na czele wyścigu grupy szybkiej stoją 3 Panigale i 3 BMW a wśród nich ZX-6 z 2004 roku Red_icon_tongue .... Po starcie gość był niemal ostatni w pierwszym winklu .. po kółku był 3 ( TRZECI ) .... ostatecznie 4ty .. 600 ccm, zero bajerów .. seryjne zawieszenie .... Czas okolice 2.00 .. zresztą wiadomo o co kaman ..
Więc i na tor też jest OK .. ale wady są i tego nic nie zmieni .. Tak jak pisałem - dobrze że silnika nie rozebrałeś .. mogę iść o zakład że panewy będą na wale już świeciły miedzią a wodzik 14B5R w skrzyni przydarty u nasady na 1 mm .. a co za tym idzie masa opiłków których nie wyłapie filtr zrobiło robotę to tu to tam .. to na cylindrach to na panewkach czy wałkach .. OCZYWIŚCIE >> jeździ i jeździć będzie .. no ale ..
A co do reszty firm .. to nie tak do końca .. ludzie kupują NOWE S1000RR po 80 tysięcy .. 2 sezony na torze i ZŁOM !!!! Nie na zasadzie że kupił coś zajechanego .. kupują bardzo zadbane egzemplarze ( jak Domel od Michała Małka ) i jest katastrofa ... dosłownie .. w dwa dni na torze robi 3 okrążenia i się poddaje bo nie da rady dalej nią jeździć .. itd ... Więc jednak to RN22 nie wypada tak źle Red_icon_smile .. nawet na torze ..
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-02-26, 02:28 PM przez A.S..)
2018-02-26, 02:26 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
simon68 Offline
Administrator
*******

Oświęcim
RN22,SX450,dzik

Liczba postów: 2,664
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 9
#38
RE: Czy kupilibyście drugi raz rn22?
A.S Yamah wiedziała co robi z tym obracaniem koła, pamiętaj każda renomowana firma robiąca tarcze ma je kierunkowo więc..., a tak mają wcięcia w feldze przez co pewnie koło jest lżejsze i można wagę przeznaczyć na coś innego ....
do tego wiem że Yamaszka kombinowała i brała pod uwagę siły coriolisa z kręcącego się koła plus kierunek rotacji silnika, co by ich wypadkowa targała moto ku dołowi, zmieniając kierunek koła ( inaczej rozłożenie masy abo ciort wie czego), zmienił byś długość wectora działania siły i cały misterny plan w pizdu, pamiętaj coś w tym musi być bo w MotoGp wszyscy bodajże dwa sezony temu obracali kierunek silnika....

P.S jak to mówi mój znajomy co jest konstruktorem, ktoś to kurna chata liczył......
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-02-26, 03:00 PM przez simon68.)
2018-02-26, 02:36 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Kafel Offline
Lubię fajne cycki
*****

Sokołów Podlaski


Liczba postów: 4,288
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 3
#39
RE: Czy kupilibyście drugi raz rn22?
Ja tam się chce na własnej skórze przekonać ile u mnie wytrzyma RN19 bo taka będzie po RN09. Po RN19 nie chce RN22 tylko RN32.

2018-02-26, 02:56 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
karol210 Offline
Banned




Liczba postów: 172
Dołączył: Jun 2014
#40
RE: Czy kupilibyście drugi raz rn22?
(2018-02-26, 02:36 PM)simon68 napisał(a): A.S Yamah wiedziała co robi z tym obracaniem koła, pamiętaj każda renomowana firma robiąca tarcze ma je kierunkowo więc..., a tak mają wcięcia w feldze przez co pewnie koło jest lżejsze i można wagę przeznaczyć na coś innego ....
do tego wiem że Yamaszka kombinowała i brała pod uwagę siły coriolisa z kręcącego się koła plus kierunek rotacji silnika, co by ich wypadkowa targała moto ku dołowi, zmieniając kierunek koła ( inaczej rozłożenie masy abo ciort wie czego), zmienił byś długość wectora działania siły i cały misterny plan w pizdu, pamiętaj coś w tym musi być bo w MotoGp wszyscy bodajże dwa sezony temu obracali kierunek silnika....

Ogólnie cały temat jest mistrzostwo a ta wypowiedź zasługuje jeszcze na wiecej... siły żyroskopowe wału itd...itd..temu 600 jest w zakret lepsza tzn szybsza...niz litr o tej samej wadze

Tak czy siak co  kupilibyście rn22 czy k7 na tor ?
To albo to ...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-03-04, 10:41 AM przez karol210.)
2018-03-04, 10:39 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->