marider
E=mc^2 ;]
Podlasie
Rn22 / EU
Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
|
RE: Regulacja/ustawienie przedniego widelca.
(2012-01-27, 12:08 AM)Koczis napisał(a): Czy znacie jakiegoś sprawdzonego magika od zawieszeń w okolicy Warszawy?
http://www.sportrider.com/motorcycle_sus...index.html
http://www.sportrider.com/tech/146_0006_...index.html
I bardziej zaawansowanie:
http://www.moto-racing.co.uk/Guides/moto...nSetup.htm
Zawieszenie jest ustawiane pod optymalnego jezdzca (ok 80kg w pelnym kombi) juz w fabryce. Sam ustawiam na ogol +1 lub +2 góra/dół w strone twardego i na ulice jest OK aczkolwiek i tak najlepiej pogmerac przy moto z pomoca 2 kumpli, pomierzyc, usiasc, dobic, dodac, odjac i wychodzi ile trzeba kliknac i w ktora strone pod konkretna wage kierownika. Ale przyznam ze moje zawieszenie przod wysylalem do UK do MTC zeby wstawili FPK, sprezyny i odpowiednio je poskladali i poustawiali.
Ilosc klikow zapisywac i porownywac tak jak napisal kolega wyzej - srubokret w plecak - az sie trafi w docelowe ustawienia. Ewentualnie mozna zainwestowac w sprezyny progresywne (Ohlins cos ok 600zl, Hyperpro i Wilbersy sa tansze), na Nasze dziury to dobre rozwiazanie.
Odnosnie olejow to niektore teamy w MMP potrafia latac na oleju silnikowym w lagach i daja rade aczkolwiek mysle ze syntetyczny "fork oil" 10W wystarczy na spokojnie i nie jezdzi sie jak na deskach.
|
|
2012-01-27, 12:26 AM |
|