czujnik przechyłu masz pod siedzeniem kierowcy na wierzchu, na nim jest napis "UP" i przykręcony jest na dwie śruby
nie kombinuj nic tam ze zmianą wartości
nie ma co porównywać rn12 do rn19, 19stka jest całkiem inna pod względem użytych technologii, zwłaszcza przepustnice w rn19 są sterowane przez komputer (YCC-T tłum. yamaha chip controlled throttle), a nie jak w rn12 linkami. Do tego dyfuzory są też sterowane przez elektornikę więc w zależności od obrotów zmienia się ich położenie tak aby dać jak największego kopa. To motocykl sportowy, delikatny nie powinien być
TPS masz sprawne w takim razie, ciekawe co jest że Ci te dwa błędy wywala, wykasuj je wchodząc na pozycje d62 zapłon na ON na 5 sekund i na OFF, przekręć kluczyk żeby wyłączyć i odpal moto, zrób sobie rundę testową i jeszcze raz do DIAG błędy.
Na razie nic więcej nie wymyślę.
Pytanie, moto kupiłeś uszkodzone czy złożone? Może ktoś się nie przyłożył do jego kompletowania. Jeździłeś nim wcześniej i było ok? Dłubałeś coś przez zimę?
Nie chcę źle wróżyć ale wizyta w serwisie chyba będzie jednak potrzebna.
jeszcze co do błędu nr. 22
jak jesteś w DIAG'u i wejdziesz na pozycje d05 to wyświetli Ci się temp jaką odczytuje czujnik, jak wiesz jaką masz temp w pomieszczeniu gdzie stoi moto to temp na tej pozycji powinna być podobna bo to termometr tak na prawdę, jeśli jest duża różnica możliwe, że jest walnięty
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 +
BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track Exhaust
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR