motokofeina
Młody
 
Liczba postów: 83
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
2
|
RE: rn12 blad 14 i 20 oraz swicaca sie kontrolka silnika
Bledy 14 i 20 wskazuja na niewlasciwe wskazania cisnienia atmosferycznego. ECU przyjmuje wtedy wartosc 101,3 kPa.
Blad 14 wskazuje na zwracie lub przerwe w obwodzie czujnika - sprawdz kabelki od czujnika do konektora ECU na przerwe i zwarcie do masy. Jesli kable beda ok to jest szansa, ze czujnik padl podczas gleby i nalezy go wymienic. Czarny scenariusz to awaria obwodu czujnika w ECU jednak to najmniej prawdopodobne. Jesli kable beda ok to sprobuj podmienic czujnik na inny, ze sprawnego motocykla.
Blad 20 to niewlasciwe odczyty z czujnika co w tym przypadku wynika oczywiscie z bledu 14.
Bledy 14 i 20 wskazuja na niewlasciwe wskazania cisnienia atmosferycznego. ECU przyjmuje wtedy wartosc 101,3 kPa.
Blad 14 wskazuje na zwracie lub przerwe w obwodzie czujnika - sprawdz kabelki od czujnika do konektora ECU na przerwe i zwarcie do masy. Jesli kable beda ok to jest szansa, ze czujnik padl podczas gleby i nalezy go wymienic. Czarny scenariusz to awaria obwodu czujnika w ECU jednak to najmniej prawdopodobne. Jesli kable beda ok to sprobuj podmienic czujnik na inny, ze sprawnego motocykla.
Blad 20 to niewlasciwe odczyty z czujnika co w tym przypadku wynika oczywiscie z bledu 14.
Bledy 14 i 20 wskazuja na niewlasciwe wskazania cisnienia atmosferycznego. ECU przyjmuje wtedy wartosc 101,3 kPa.
Blad 14 wskazuje na zwracie lub przerwe w obwodzie czujnika - sprawdz kabelki od czujnika do konektora ECU na przerwe i zwarcie do masy. Jesli kable beda ok to jest szansa, ze czujnik padl podczas gleby i nalezy go wymienic. Czarny scenariusz to awaria obwodu czujnika w ECU jednak to najmniej prawdopodobne. Jesli kable beda ok to sprobuj podmienic czujnik na inny, ze sprawnego motocykla.
Blad 20 to niewlasciwe odczyty z czujnika co w tym przypadku wynika oczywiscie z bledu 14.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-09-14, 08:13 AM przez motokofeina.)
|
|
2013-09-14, 07:59 AM |
|