Mocy przybywaj! czyli wykresiki z hamowni ;)
Autor Wiadomość
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#31
RE: Mocy przybywaj! czyli wykresiki z hamowni ;)
Hmmm, widze ze nie bylo wykresow z hamowni z y-pipe Akrapovica (wczesniej mialem decat MJS), obiecuje poprawe Red_icon_cheesygrin i zrobie wykres porownawczy przy najblizszej okazji.


Na razie wrzucam te najwazniejsze dotyczace maksymalnych modyfikacji jakie na razie mam zrobione w mojej RN22 jesli chodzi o uklad wydechowy i szeroko pojeta "elektronike" wiec po kolei:

1. Pierwszy wykres to 3/4 Akrapa z PCV i Autotune (pojezdzilem na tym zestawie jakis miesiac wiec mapa paliwa powinna byc zoptymalizowana, PC V w nic innego nie ingeruje, wszystkie pozostale ustawienia zostawia fabryczne).

2. Drugi wykres to R1 pomierzona na hamowni BEZ PC V i AT na oryginalnym komputerze (ECU) czyli tak jakbym sobie wstawil tylko tlumiki, dekata i filtr K&N w airbox.

3. Trzeci wykres - R1 po zmodyfikowaniu ECU i wgraniu ustawien ze sportowego komputera YEC (fabryczny tuner Yamahy, o kosztach tej zabawki nawet nie pisze).

4. Czwarty oraz piaty wykres to porownanie mocy i momentu R1 na 3/4 ukladu Akrapa, filtrze powietrza K&N oraz wywalonym wtornym obiegu powietrza (AIS) oraz to samo ustawienie ze zmodyfikowanym komputerem i podstawowa mapa paliwa czyli krotko przed i operacji odblokowania motocykla. Teraz musze dograc do tego do kompletu swoja "stara mape z PCV" i pozniej delikatnie ja zoptymalizowac - tym sie zajmie dr kawasakizx9r Red_icon_wink Po czym nastapi ponowny test na hamowni zeby zobaczyc co sie zmienilo. Hamownia motocyklowa z ktorej korzystam mierzy moc NA KOLE (po ulicach jezdze calym motocyklem a nie na samym golym silniku, jak wczorajsze pozawyzane pomiary z walu na torze w Bialej Podlaskiej ktore widziale i to bez kalibracji!).

Wniosek: jesli popatrzycie na ostatnie 2 wykresy "przed i po" operacji odblokowywania kompa to widac ze delikatnie R1 stracila na wartosciach maksymalnych - dokladnie: - 1,3KM i +0,8Nm czyli cale NIC - ALE za to teraz wyrywa do przodu jak dzika bo ma pozdejmowane fabryczne restrykcje z przepustnicy i kilka innych "dodatkowych" modyfikacji w ECU. Jak dla mnie roznica miedzy tym co bylo a jest teraz to to jak powiedzmy jazda motocyklem 600ccm a 1000ccm. Na plus oczywiscie Red_icon_cool .


Załączone pliki Miniatury
                   
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-09-03, 01:24 PM przez marider.)
2012-09-03, 01:19 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Wiadomości w tym wątku
RE: Mocy przybywaj! czyli wykresiki z hamowni ;) - przez XoXo - 2012-05-13, 09:19 PM
RE: Mocy przybywaj! czyli wykresiki z hamowni ;) - przez XoXo - 2012-05-15, 12:06 AM
RE: Mocy przybywaj! czyli wykresiki z hamowni ;) - przez XoXo - 2012-05-15, 04:50 PM
RE: Mocy przybywaj! czyli wykresiki z hamowni ;) - przez XoXo - 2012-05-15, 07:49 PM
RE: Mocy przybywaj! czyli wykresiki z hamowni ;) - przez marider - 2012-09-03, 01:19 PM
RE: Mocy przybywaj! czyli wykresiki z hamowni ;) - przez Artur86 - 2014-06-17, 01:37 PM

Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->