RN12 pali bezpiecznik Ignition po zagrzaniu
Autor Wiadomość
simon68 Offline
Administrator
*******

Oświęcim
RN22,SX450,dzik

Liczba postów: 2,664
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 9
#5
RE: RN12 pali bezpiecznik Ignition po zagrzaniu
(2020-04-17, 11:07 AM)zwir0 napisał(a): w każdym razie:
co do alternatora - sprawdzałem prąd międzyfazowy i na wolnych obrotach jest około 25V , przy 5K RPM pojawia się około 70V. Mierzyłem też napięcie na aku (za regulatorem napięcia): wskazuje perfecto, więc i altek i regulator zdaje się pracować prawidłowo.

Mas - przyznam się bez bicia - nie sprawdzałem. Jedna (dość mała) masa na pewno jest pod bakiem po prawej stronie. Gdzie jeszcze szukać takowych ?

napięcie jak co  Red_icon_cheesygrin
to tak napięcie ładowania powinieneś mieć 14V przy 5KRPM
a magneto jak chcesz sprawdzić to mierzy się oporność między 1 i 2 1 i 3 0,14-0,18 Ohm w temp pokojowej powinieneś mieć.
i 1,2,3 nie mogą mieć przejścia do obudowy "masy"
jeżeli to wszystko jest OK
to...
czy w chwili gdy pali się bezpiecznik nie jest tak. że masz wysoką temp silnika i wentylator chce się odpalić ??


najlepiej miernikiem sprawdzać prąd jaki idzie przez ten bezpiecznik, podczas pracy, potem na wyższych obrotach,
bez takiej analizy nic nie zdziałasz, 
trzeba wykluczyć czy jest to pik jakiegoś odbiornika czy całość wysoko bierze prąd i bezpiecznik się przegrzewa i ała

P.S
napięcie z magneta schodzi 3~
i to jest ten 15A ??


przekopałem teraz schemat i tak ten bezpiecznik odpowiada za 

8 Starter relay                                         - raczej odpada bo awaria podczas jazdy
24  Air induction system solenoid              - zawór na AIS, jak ma gdzieś zwarcie może robić problem on cyka, można                                                                   go wypiąć jeździć obserwować
53 Engine stop switch                              - musiał by podejść mocno wodą skorodować itd...
37 Meter assembly                                   - cały licznik podejrzany jak najbardziej tu wiązka do sprawdzenia itd. ale                                                                          problem raczej by był nie w związku z prędkością obrotową silnika tylko                                                                      czasem pracy i przegrzewaniem się 
76 Radiator fan motor relay                      - podejrzany i to mocno, znam przypadek niestety własny po deszczu w                                                                          RN12 z jakieś 6 czy 7 lat temu
10 Starting circuit cut-off relay                   - może nie musi, tak samo jak licznik raczej z czasu pracy a nie prędkości                                                                       obrotowej silnika.

szybkie drogi są dla szybkich motocykli, szybkie zakręty dla szybkich motocyklistów....
na chuj koni kupa jak kierowca dupa.........
GAZU PIZDO..........

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2020-04-17, 03:44 PM przez simon68.)
2020-04-17, 03:20 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Wiadomości w tym wątku
RN12 pali bezpiecznik Ignition po zagrzaniu - przez zwir0 - 2020-04-17, 12:55 AM
RE: RN12 pali bezpiecznik Ignition po zagrzaniu - przez simon68 - 2020-04-17, 03:20 PM
RN12 pali bezpiecznik Ignition po zagrzaniu - przez zwir0 - 2020-04-18, 05:35 PM
RN12 pali bezpiecznik Ignition po zagrzaniu - przez zwir0 - 2020-04-18, 06:07 PM
RN12 pali bezpiecznik Ignition po zagrzaniu - przez zwir0 - 2020-04-18, 08:40 PM
RN12 pali bezpiecznik Ignition po zagrzaniu - przez zwir0 - 2020-04-19, 11:12 AM
RN12 pali bezpiecznik Ignition po zagrzaniu - przez zwir0 - 2020-04-19, 01:26 PM
RN12 pali bezpiecznik Ignition po zagrzaniu - przez zwir0 - 2020-04-19, 10:01 PM
RN12 pali bezpiecznik Ignition po zagrzaniu - przez zwir0 - 2020-04-20, 12:01 PM

Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->