no własnie u mnie tez tor w dużej mierze
a sam mam tez gixa 750 i akurat leciałem na nim a koleś na r1 i się zaczął mega dziwić czego nie może mnie dojść i się zamieniliśmy motorami . No i jak sie przejechał na gixe odrazu zrozumiał dlaczego . Tylko ze ja tam w nim to mam zmienione sprężyny w zawieszeniu na hyperpro . I ustawione te zawieszenie normalnie . I trochę jeszcze po dłubane przy motorze . A on zwykła seria .
Ale po przesiadce pierwszy zakret i odrazu kurwa ten tył jest kompletnie niedociążony wyjście i lekki strach ze zaraz mi tył spierdzieli . A motoru kumplowi niechcialem rozbic takze tez nie moglem go tak wytestowac jakbym chcial . Dlatego daje pytanie tutaj na forum . Bo jakbym nim pojezdził z miesiac i zaliczyl z 2 gleby to bym juz pewnie wszystko wiedzial co i jak w tej r1 .
Tylko jeszcze jeden mam motocykl i czas go sprzedac bo juz za duzo latek i trzeba coś wciągnąć nowego w dobrym stanie A ze wartosc dodatkow w nim przekracza wartosc motocykla takze moze go jeszcze jakoś pogonie .
No i musze jakies nowe moto zakupic , a kieruje sie glownie stanem . Bo gdybym sie kierował tym co mi sie podoba to bym sprzedał mieszkanie i kupił pinagagle

czy jak to tam sie pisze Dlatego tak ta R1 jestem zainteresowany . No ale mysle zze napewno da sie cos z tym zrobic , albo to tylko takie odczucie jest , Z checia bym posłuchał wypowiedzi osoby która latała nia po torze troche i innymi motocyklami rownierz .