(2012-05-15, 04:50 PM)XoXo napisał(a): Hehe no i za duzo dodatków podwyzszajacych moc nie masz
można ? Można 
Ale ma to "sportowe wałki rozrządu" (ciekawe jakiej firmy) i pewnie przy okazji robiona cala gore (glowica) a wiesz ile te cacka kosztuja? Gratuluje niutonow, niezly wynik...
Nizej porownanie wykresow mojej ex RN20 (wersja Kanada = taka sama jak EU)
a) R1'07 z przebiegiem przy pomiarze ~2500km wiec prawie "nowka": pelny
tytanowy Akrapovic EVO I z carbonowymi koncowkami, filtr powietrza K&N,
PC3 USB z mapa M426-502, sonda lambda -o2 sensor- wywalona) z inna "gola" R1'07 bez zadnych dodatkow (nieco inna temp. powietrza tez pewnie miala wplyw na pomiar)
Moc:
http://tinyurl.com/33b2z98 (roznica 8,4KM)
Moment:
http://tinyurl.com/3222jga (roznica 5Nm)
b) moja R1 przed i po wlozeniu PC3USB (reszta ustawien ta sama):
http://tinyurl.com/3yefcbu - sam PC3 USB i mapa z netu daly 5,9 KM oraz
4,8Nm roznicy. IMHO sporo.
A na deser to co mnie zmiazdzylo (juz nawet nie patrzac na kase jaka wlozylem w moto). Zestaw w kumpla GSXR 1000 K7: koncowka Yoshimura TRC w carbonie i filtr powietrza K&N (nawet zadnego PC3, jak sie okazalo pozniej sprzet mial sportowa uszczelke pod glowica i troche byl podrasowany bo poprzedni wlasciciel smigal po torze o czym za bardzo nie wspominal przy sprzedazy a razem ja ogladalismy i kupowalismy we Wawie w komisie na Polczynskiej):
http://tinyurl.com/3yz37mw
W pozniejszych wrzutach beda porownania R1ek z roznych rocznikow/modeli.