przednie zawieszenie - uszczelniacze
Autor Wiadomość
Kamool Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 445
Dołączył: Jun 2016
Reputacja: 1
#3
RE: przednie zawieszenie - uszczelniacze
Jeśli chodzi o robotę to jeśli nie masz odpowiednich narzędzi to weź sobie drugą osobę do pomocy. Chodzi głównie o ściśnięcie sprężyn żeby można było wykręcić górę. Ja do tego użyłem kleszczy z odpowiednio wygiętą rączką - rączkę zakładasz na taki cusik i druga osoba praktycznie na tym się wiesza, a Ty w tym czasie próbujesz wsmyknąć płaski klucz na nakrętkę żeby móc wszystko rozkręcić Red_icon_smile Przy wyjmowaniu uszczelniaczy podgrzej delikatnie rurę - dosłownie 5 sekund opalarką. Uważaj na gniazda żeby ich nie poharatać .

Zapamiętaj kolejność podkładek itp i nie zapomnij o tej co jest pod uszczelniaczem.

Co do uszczelniaczy to jeśli masz przeciw-pyłowe w dobrym stanie to moim zdaniem nie ma sensu ich wymieniać, wtedy lecisz do sklepu z łożyskami i uszczelniaczami ze starym uszczelniaczem (jeśli są na nim wymiary to dobrze, jeśli nie to poszukaj w internecie żeby mieć pewność z tym co pomierzą Red_icon_smile), prosisz o corteco i kupujesz uszczelniacze po 10-20zł za sztukę - izi.

Potem przy składaniu gdy będziesz zakładał uszczelniacz na rurę chromowaną to nałóż na nią reklamówkę, worek, lub cokolwiek cienkiego żeby osłonić ostre krawędzie (to samo tyczy się otworów w tej rurze).

I na koniec - DOKŁADNIE ODMIERZ ILOŚĆ OLEJU! Jak wlejesz za dużo to bardzo szybko możesz mieć znowu lagi do roboty Red_icon_wink

Nie zniechęcaj się - tutaj wygląda to strasznie, ale jak już zrobisz jedną lagę, to drugą robisz w ciągu godziny (licząc czyszczenie, dokładne wypompowanie, pomiary), a kolejne już coraz mniej Red_icon_wink

Pamiętaj, że trzeba lagi odpowietrzyć podczas zalewania.

Uważaj na pręcik który jest w takim małym otworze w tej części co jeździ góra-dół (Tak.. fachowe nazwy).

Co do oleju to moim zdaniem jednak zalać coś mniej lepkiego, jak 7,5W lub nawet 5W, bo olej wtedy łatwiej przepływa przez zaworki i pracuje jak fabryka chciała.

Luzuj majty i do boju Red_icon_smile

Aha.. Jak wyleci cały olej to nic. Tylko zawias nie będzie pracował tak jak powinien, i może dojść do zatarcia panewek, rury itd Red_icon_wink Najprościej mówiąc - znacznie przyspieszy to proces zużywania.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-06-10, 07:23 PM przez Kamool.)
2018-06-10, 07:22 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Wiadomości w tym wątku
przednie zawieszenie - uszczelniacze - przez martinflash - 2018-06-10, 06:05 PM
RE: przednie zawieszenie - uszczelniacze - przez simon68 - 2018-06-10, 06:12 PM
RE: przednie zawieszenie - uszczelniacze - przez Kamool - 2018-06-10, 07:22 PM
RE: przednie zawieszenie - uszczelniacze - przez simon68 - 2018-06-10, 07:25 PM
RE: przednie zawieszenie - uszczelniacze - przez Kamool - 2018-06-10, 07:26 PM
RE: przednie zawieszenie - uszczelniacze - przez A.S. - 2018-06-10, 08:44 PM
RE: przednie zawieszenie - uszczelniacze - przez Kamool - 2018-06-10, 09:42 PM
RE: przednie zawieszenie - uszczelniacze - przez A.S. - 2018-06-11, 12:14 PM
RE: przednie zawieszenie - uszczelniacze - przez Kamool - 2018-06-11, 02:48 PM
RE: przednie zawieszenie - uszczelniacze - przez A.S. - 2018-06-11, 08:51 PM

Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->