simon68
Administrator
      
Oświęcim
RN22,SX450,dzik
Liczba postów: 2,664
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
9
|
RE: R1 RN22 2012 - pierwszy przelot
(2018-05-22, 09:06 AM)Koczis napisał(a): Batr pozwolisz, że się z Tobą nie zgodzę.
Jeżdżąc wolno eliminujesz prawie do zera takie czynniki jak:
- brak umiejętności, a raczej ich przecenienie i wyjazd w zakręcie
- najechanie na olej, piach w zakręcie
- brak czasu na reakcje, na sytuacje wyjątkowe jak wyjazd z podporzadkowanej przez jakieś auto
To wszystko można duuuużo łatwiej ogarnąć jadąc właśnie wolniej.
Dodatkowo jadąc wolniej można podziwiać widoki, cieszyć się samą jazdą, a nie być spiętym ma maksa, adrenalina 1000 i tętno 200/120 heheheheh
Owszem nie na wszystko mamy wpływ, bo czasem nawet jadąc wolno można zaliczyć glebę, ale jej skutki są zazwyczaj dużo mniejsze niż przy zap...laniu.
Gdyby ten Twój znajomy czoperowiec zapierdzielał 200 i miał choć jedną kolizję, to do kolejnych by już pewnie nie doszło, bo.... chyba sam wiesz.
Oczywistym jest, że R1 nie jest stworzona do wolnej jazdy, ale jak ktoś tak lubi to nie można mówić, że robi źle i że powinien zmienić motocykl. To są indywidualne odczucia i upodobania. Kubuś ja mam tak że póki co odpukać w niemalowane, bez tragicznych przygód, ale jak bym wyglebił abo puszką się rozwalił to właśnie przez wolną jazdę, bo jak się wleke to robie wszystko inne niż prowadzenie, w puszcze telefon rozglądanie się, na moto wolno nie umie i się męczę ale też rozglądam się, czasami nawet w telefonie grzebie....
ale jak zapierdalam czy to puszka czy moto, to koncentracja na drodze i to wygląda jak scena z Robocopa patrzę tylko przed siebie i w lusterka i analiza, wszystkiego co może a co nie może się stać.......
koncentracja spada podczas wolnej jazdy, a to jest przyczyna wypadków....
szybkie drogi są dla szybkich motocykli, szybkie zakręty dla szybkich motocyklistów....
na chuj koni kupa jak kierowca dupa.........
GAZU PIZDO..........
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-05-22, 10:30 AM przez simon68.)
|
|
2018-05-22, 09:34 AM |
|