Jeśli koniecznie chcesz motocykl z wąsami do ziemi, którym da się sprawnie poruszać po kartingu .. TO TYLKO GSX-R K1-K3 ... może uda ci się dorwać 600 młodsze .. bo kasa o jakiej piszesz to litr z tych lat .. więc może 600-750 kupisz taniej ...
Cała reszta to albo ni chuja na tor albo od razu drugie 5 tysi na części ...
OCZYWIŚCIE >> ja patrzę typowo na tor >> czyli jednak latanie na kolanie i zabawa torowa ..
DA SIĘ tez latać właśnie na CBR-kach z podnóżkami z gumy - można wymienić na chińskie

- ale gixx lepszy i sprawniejszy

..
A jak nowsze TO właśnie Ninja 250 - 300 .. ale nie jest to tak do końca motocykl jak te na których latamy codziennie - co się nauczysz na Ninjy 300 jednak trudno zaadaptować jest od razu do RN22

.. ALE - to moje zdanie wynikające z moich doświadczeń .. mogę się mocno mylić .. może komuś innemu to pasuje ..
Jak mała popierdóła to RS 125

.. czy jej klony .. jak kupisz utrzymane to i Tata będzie zadowolony z 30 KM na drodze i ty na kartingu

.. a pozycja .. mocno sportowa

.