No i jestem po pierwszym odpaleniu gadziny w tym roku

...
I teraz tak : po zimie przekręciłem kluczyk i pyk starter .. ki,ki,ki,ki,ki .. i nic ... no to znowu kluczyk i ki,ki,ki,ki .. walnęło w wydech .. przekręciłem kluczyk i jeszcze raz .. ki,ki i GADA

...
Tak że definitywnie NIE JEST TO KWESTIA akumulatora, czy rozrusznika ..... nie pozostaje mi nic tylko skierować ukłon w kierunku Shogun_zag

.... masz rację !!! Coś jest z układem paliwowym/wtryskowym ...
A najdziwniejsze jest to że po reflashu problem nie występuje na razie ( reflash z softem STOCK ECU (EU) ze zmianami tylko w wentylatorach, wyłączona sonda, MODE A przy zapłonie i wyłączony AIS, aaa i jeszcze przelicznik prędkości na zębatki 16 i 47 ) .. dziwne ... Dzisiaj rano kluczyk, zapłon , starter .. dwa przekręcenia i gada ...
Myślałem że to kwestia AutoTuna bo wczoraj ustawiłem też mieszankę na wolnych i cała tabelę AFR ... ALE >>>> wszystkie te zmiany nie mają znaczenia przy rozruchu a AutoTune zaczyna działać w zależności jak go ustawimy ( tak oględnie mówiąc ) czy 60 sekund po odpaleniu czy po osiągnięciu na przykład 50 stopni przez płyn .....
Tak że .... po testuje nadal..
Z ciekawostek : zaraz po odpaleniu z rana, nie da się teoretycznie mierzyć AFRa .. ale kiedy moto ma jeszcze ssanie jest to do zmierzenia i jest wtedy około 12,2 - 12,5 ... potem na full przelocie ( decat, SHARKI + KN ) jest tak jak mówią wszelkie prawidła >> mieszanka robi się uboga i AFR rośnie do 16-17 .. moto szybko się grzeje chociaż pracuje w miarę równo ... NIE WIEM co by było kiedy ori sonda byłaby zapięta i jak by wtedy pracowało ALE >>> .. O2 optimizer z Dynojeta zajmuje się TYLKO wąskim przedziałem obroty/maneta właśnie na wolnych i nieco dalej zmieniając odczyty tak żeby ECU ustawiało 13,5 - 13,6 .. bodajże .. Teraz mam wolne obroty zestrojone na AFR 13,5 .. moto pracuje aksamitnie niemal .. zmieniając oliwę rozgrzałem go do 80 C ... zgasiłem .. wlałem Flush-a .. potem chodził w garażu w 20 stopniach równe 10 minut i dopiero pod koniec 10 tej minuty złapał 91 stopni .. cały czas ładnie pracuje i spokojnie się nagrzewa w sensie prawidłowo że nie łapie 100 stopni po 5 minutach .. Idziem chyba dobra drogą .. niedługo testy na drodze ..