Kody błędów - Yamaha ...
Autor Wiadomość
pajak72 Offline
Konkretny
****

Kamień Pom Zach-Pom.
R1M

Liczba postów: 882
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 2
#4
RE: Kody błędów - Yamaha ...
Wyłączyć zapłon, przycisk zatrzymania silnika, aby umieścić w pozycji ON.
  
2. Odłączyć złącze pompy paliwa.
  
3. Jednocześnie naciśnij SELECT + RESET na desce rozdzielczej i nie puścić.
  
4. Włączyć zapłon (przycisk nadal posiadają) i czekać na około 8 sekund, aż napis na desce rozdzielczej "Diag".
  
5. Zwolnij przycisk, przycisk SELECT, aby wybrać "Diag" (w przypadku napis na desce rozdzielczej nie było innego).
  
6. Po wyświetleniu na ekranie prasie Diag oba przyciski na desce rozdzielczej (SELECT + RESET) w czasie około 2 sekund.
  
7. Po desce rozdzielczej wyświetla przycisk trybu diagnostycznego (d01), aby wyłączyć blokadę silnika.
  
8. Aby poruszać się po liście od D01 do D64 potrzeby używając wybrać (w liście) lub RESET (w dół listy).
  
Na liście zakresie od D01 do D59 wykonał elementy systemu autotestu.
  
Włączenie niektórych elementów jest wykonana z hamulcem silnikowym.
  
Lista numerów (naprzeciwko siebie lista menu dekodera + wartość nominalna):
  
D: 01 = czujnik położenia przepustnicy
  
całkowicie zamknięta, figury od 12 do 21
  
w pełni otwarty, cyfr od 96 do 106
  
  
  
D: 02 = ciśnienie barometryczne w procentach;
  
D: 03 = ciśnienie bezwzględne w układzie ssania;
  
D: 05 = temperatura powietrza w układzie dolotowym;
  
D: 06 = temperatura płynu chłodzącego silnika;
  
D: 07 = Czujnik prędkości odczytu;
  
D: 08 = pozycja czujnik upadku
  
Indeks normalne położenie 0,4 - 1,4
  
pozycji odwróconej, rysunek 3.7 - 4.4
  
  
  
D: 09 = napięcie board
  
D: 13 = czujnik położenia przepustnicy 2
  
całkowicie. Zamknięty figura 9 do 23
  
w pełni otwarty, szybkość od 94 do 108
  
  
  
D: 14 = czujnik położenia przepustnicy 1
  
całkowicie zamknięty, wskaźnik 12 do 22
  
w pełni otwarty, szybkość od 97 do 107
  
  
  
D: 15 = czujnik położenia przepustnicy 2
  
całkowicie zamknięty, wskaźnik 10 do 24
  
w pełni otwarty, szybkość od 95 do 109
  
  
  
D: 20 stopni = kodera;
  
D: 21 = punkt położenia sprawdzenie czujnika (neutralne)
  
D: 60 = EEPROM, lista błędów systemowych (00 = brak błędu, kod błędu = 01-04 w cylindrach, jeśli więcej niż jeden błędy pamięci, są one wyświetlane na przemian)
  
D: 61 = lista błędów na czujnikach moduł zapłonowy (00 = brak błędów w pamięci, 11-70 = kody błędów dla składników, jeśli więcej niż jeden błędy pamięci, są one wyświetlane na przemian)
  
D: 62 = liczba błędów w jednostce pamięci (00 = brak błędu, XX - liczba błędów, kasowanie błędów popełnianych przez włączenie "ruch stop");
  
D: 63 = podklasa kod błędu (tylko w przypadku błędu 24, jeśli więcej niż jedna wartość w pamięci, wartość jest wyświetlana na przemian)
  
Lista autodiagnostyki na urządzeniu (elementy układu zapłonowego / elektryczna):
  
D: 30 = diagnoza cewki zapłonowej 1 cylindra;
  
D: 31 = diagnoza cewki zapłonowej cylindra 2;
  
D: 32 = diagnoza cewki zapłonowej 3 cylindra;
  
D: 33 = diagnoza cewki zapłonowej 4 cylindra;
  
D: 34 = spożycie System diagnostyki zaworów;
  
D: 36 = pierwotna diagnoza dyszy wtryskiwacza 1
  
D: 37 = Dysza wtryskiwacza diagnostyka podstawowa 2
  
D: 38 = pierwotna diagnoza dyszy wtryskiwacza 3
  
D: 39 = Dysza wtryskiwacza diagnostyka podstawowa 4
  
D: 40 = diagnoza wtórne dyszy wtryskiwacza 1
  
D: 41 = diagnostyka dysz wtórnego wtryskiwacza 2
  
D: 42 = diagnoza wtórnej dyszy wtryskiwacza 3
  
D: 43 = diagnostyka dysz wtryskiwaczy 4 wtórnego
  
D: 47 = diagnoza czujnik kierownicy przepustnicy;
  
D: 48 = diagnoza czujnika układ dolotowy zawór;
  
D: 50 = pompa paliwa Diagnostyka przekaźnikowe;
  
D: 51 = Diagnoza chłodzenia przekaźnik silnika wentylatora;
  
D: 52 = przekaźnik diagnostyka Lampa lekka głowa;
  
Objaśnienie kodów błędów (dla linii D: 60 i D: 61):
  
Błąd Number - transkrypt
  
11 - Błąd czujnika położenia cylindra;
  
12 - czujnik położenia wału korbowego błąd;
  
13 - błąd czujnika ciśnienia wejściowego (czujnik znajduje się w pożądanym przedziale), - autonomiczny zdiagnozowany ciąg D: 03;
  
14 - Błąd czujnika ciśnienia na wlocie (czujnik odłączony lub uszkodzony) - Self-zdiagnozowano smyczkowy D: 03;
  
15 - Błąd czujnika położenia przepustnicy - własna linia zdiagnozowano D: D + 01: 13;
  
19 - Błąd na przychodzącego sygnału z ECU (zwarcie lub odłączony czujnik boczny pod stopę) - - samodzielnego rozpoznaną Linia D: 20;
  
20 - błąd wskazań czujnika ciśnienia atmosferycznego i absolutny wlocie, a nie wartości dopuszczalnych - self-zdiagnozowano ciąg D: 03 D: 02;
  
21 - Błąd czujnika temperatury chłodziwa czytania - własna zdiagnozowano ciąg D: 06;
  
22 - Błąd czujnika temperatury na wlocie, - własny rozpoznano ciąg D: 05;
  
23 - Błąd odczyty czujnika ciśnienia atmosferycznego - Self-zdiagnozowano smyczkowy D: 02;
  
24 - Błąd czujnika tlenu (O2, czujnik sondy lambda);
  
Błąd czujnika upadku (wyzwalane lub uszkodzony czujnik), - - 30 self-zdiagnozowano ciąg D: 08;
  
33 - uszkodzona cewka zapłonowa cylinder 1 - self-zdiagnozowano ciąg D: 30;
  
34 - uszkodzona cewka zapłonowa cylinder 2 - self-zdiagnozowano ciąg D: 31;
  
35 - uszkodzona cewka zapłonowa 3 cylinder - własny rozpoznano ciąg D: 32;
  
36 - uszkodzona cewka zapłonowa 4 cylindrowy - własna zdiagnozowano ciąg D: 33;
  
39 - Obieg pierwotny usterka wtryskiwacza - własna zdiagnozowano ciąg D: 36,37,38,39;
  
40 - usterka obwodu wtórnego wtryskiwacza - własna zdiagnozowano ciąg D: 40,41,42,43;
  
41 - usterka lub zwarcie w okablowaniu czujnika spada, samodzielne zdiagnozowano ciąg D: 08;
  
42 - brak sygnału lub uszkodzony czujnik prędkości - własna zdiagnozowano ciąg D: 07 (czujnik prędkości), D: 21 (CAT Sensor (neutralne));
  
Napięcie błędu w obwodzie pompy paliwa, - - 43 self-zdiagnozowano ciąg D: 50;
  
44 - Błąd diagnostyki systemu wartości / data / zapłonu - własny rozpoznano ciąg D: 60
  
- 00 wskazuje normalnych odczytów EEP-ROM;
  
- 01 stanowi naruszenie trybie ładowania butli 01
  
- 02 stanowi naruszenie trybie ładowania butli 02
  
- 03 stanowi naruszenie trybie ładowania butli 03
  
- 04 stanowi naruszenie trybie ładowania butli 04
  
46 - Błąd napięcia pokazateey modułu zapłonowego;
  
50 - błąd wtyczki modułów pamięci;
  
59 - odłączenie lub zwarcie w czujniku położenia przepustnicy - własna zdiagnozowano ciąg D: 14,15;
  
60 - Błąd systemu YCC-T;
  
66 - Awaria trailer kierownicy przepustnicy - zdiagnozowana linia własnym D: 47;
  
70 - organizacje o błędach na biegu jałowym (jako objaw: silnik zaczyna stoisko na biegu jałowym po 20 minutach pracy);
  
Er-1 - brak sygnału przychodzącego od modułu zapłonowego;
  
Er-2 - brak sygnału wychodzącego z modułu zapłonowego;
  
Er-3 - jest to niemożliwe, aby wziąć pod uwagę zeznania od modułu zapłonowego;
  
Er-4 - błąd komunikacji z tablicy rozdzielczej;
2016-10-14, 07:51 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Wiadomości w tym wątku
Kody błędów - Yamaha ... - przez A.S. - 2016-10-14, 07:07 PM
RE: Kody błędów - Yamaha ... - przez Koczis - 2016-10-14, 07:13 PM
RE: Kody błędów - Yamaha ... - przez A.S. - 2016-10-14, 07:17 PM
RE: Kody błędów - Yamaha ... - przez pajak72 - 2016-10-14, 07:51 PM
RE: Kody błędów - Yamaha ... - przez MarioCFC - 2016-10-14, 08:02 PM
RE: Kody błędów - Yamaha ... - przez NoExpert - 2016-10-15, 02:39 PM

Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->