AUĆ

.. no to niezbyt dobrze ..
Zawory ssące wypalają się kiedy mamy zbyt małe luzy zaworowe .. ale to Totem będzie wiedział perfekcyjnie co i jak

...
Kiedy jest uboga mieszanka padają raczej wydechowe albo i wszystkie bo temperatura spalania jest o wiele za wysoka ...
Tak czy inaczej .. smutna sprawa .. zmierzyłeś luzy zaworowe przed demontażem ??
Co do tematu to jeszcze, przed montażem PC-V, trzeba będzie zrobić synchronizację przepustnic ...
W większości motocykli po prostu wyrównujemy podciśnienie i żeby było w podobnym zakresie na każdej przesłonie .. w RN22 niestety przepustnica #2 ma być nieco inaczej ...
>>>> The difference in vacuum pressure between
>>>> the throttle bodies should not exceed 1.33 kPa (10 mmHg).
>>>>>>>> Adjust only #2 1.6 kPa (12 mmHg, 0.49 inHg) higher.
Ciekawi mnie jak to będzie wyglądało na takim wężykowym przyrządzie z płynem w środku

.. chyba ujowo .. więc 4 zegary trzeba będzie naruchać jeszcze ( fuck ) ...