A jak robi to dyletant to najlepiej użyć specyfiku co nie ma znaczenia ile go tam wyciśnie spod dekla do środka ( no oczywiście w ramach rozsądku ) ..
Pierwsza sprawa to rozbierasz i czyścisz do samego metalu .. Delikatnie zdrapując pozostałości z uszczelki ( taki jakby grafit ) .. zdrapujesz paznokciem zawiniętym w czysta szmatkę na przykład ... Samą uszczelkę TEŻ trzeba lekko wyczyścić i umyć/odtłuścić rozpuszczalnikiem wycierając lekko szmatą ...
Potem odtłuszczasz dekiel i pow. silnika niemal sterylnie !! Rozpuszczalnik i nie żałuj !!!
Potem bierzesz to co stosowane jest na pierwszy montaż w fabrykach czyli RENZOSIL - czarna pasta nie żaden silikon ( FUCK !!! ) ...
Smarujesz dekiel .. zakładasz na niego uszczelkę .. potem smarujesz ( masz około 10 minut ) uszczelkę od czystej strony i zakładasz dekla do silnika ..
Staraj się nanosić bardzo dokładnie i równomiernie ok. 1 mm Reznosila ... Składasz .. skręcasz, czekasz te przy najmniej 12 godzin i zapominasz o temacie ..
Dla pedantów >>> po przykręceniu dekla >> szmatka i ładnie wycieramy to co wycisnęło z wierzchu po każdym przetarciu przesuwamy szmatkę tak żeby wycierać znowu czysta częścią ( bo się rozmaże jak jasna cholera

) .. Efekt PETARDA

..