Gaśnie na wolnych obrotach ciepły RN04
Autor Wiadomość
Mawers Totem Offline
Banned




Liczba postów: 296
Dołączył: Jun 2015
#6
RE: Gaśnie na wolnych obrotach ciepły RN04
Tak jak powiedział kolega baca. Na wydechu to jest za ciasno. Powinno być 0,21-0,25.Więc najpierw ustaw wydech jak trzeba. Teoretycznie na rozgrzanym silniku ciśnienie powinno być większe z uwagi na rozszerzalność cieplną. Tłok i pierścienie trochę się rozchodzą więc silnik jest szczelniejszy ale z drugiej strony zużyty silnik na zimno jest uszczelniany przez zimny i stosunkowo gęsty olej co by tłumaczyło dlaczego silniki z pękniętym nicasilem chętnie zapalają a już na ciepło nie chcą. Choć z drugiej strony jak już mostki będą podniesione przy podmiance płytek, wałków brak to można się pokusić o szybki demontaż głowicy i zerknąć czy tam nie ma jakiejś wyrwy na tulei.  Jak będziesz potrzebował to nową uszczelkę pod głowicę sprzedam ci po rabacie dla forumowicza za 120 zł jak również inne części jak byś potrzebował.  Zerknij też czy dmucha z odmy i czy jak odkręcisz korek od wlewu oleju to będzie z niego dymiło. Mały dymek jest do przyjęcia, ale jak zacznie w oczy szczypać to jest coś na rzeczy. Uważam, że takie ciśnienie jest zdecydowanie za niskie. To nie jest zdrowe sprężanie i różnice też nie są zdrowe. Myślę, że przy takich wartościach raczej bez odświeżenia silnika się nie obejdzie. Mogą to być nieszczelności na zaworach, bo zużycie silnika sądząc po ciśnieniu jest dosyć równomierne. Ciężko coś powiedzieć więcej. . Daj znać co i jak po ustawieniu luzów i będziemy myśleć dalej.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2016-03-17, 10:22 PM przez Mawers Totem.)
2016-03-17, 10:16 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Wiadomości w tym wątku
Gaśnie na wolnych obrotach ciepły RN04 - przez szpaler - 2016-03-17, 10:53 AM
RE: Gaśnie na wolnych obrotach ciepły - przez żaba - 2016-03-17, 11:18 AM
RE: Gaśnie na wolnych obrotach ciepły RN04 - przez BaCa - 2016-03-17, 03:52 PM
RE: Gaśnie na wolnych obrotach ciepły RN04 - przez Mawers Totem - 2016-03-17, 10:16 PM

Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->