Pozbycie się katalizatora - czy to ma sens?
Autor Wiadomość
Koczis Offline
Moderator - Forumowa Legenda :)
*****

Warszawa
RN65 i RN01

Liczba postów: 10,687
Dołączył: May 2011
Reputacja: 58
#33
RE: Pozbycie się katalizatora - czy to ma sens?
Mariusz ja się zwyczajnie nie znam na mechanice jak inni oraz nie bawię się w "tunning" i też tego nie ogarniam. Gdybym miał założony seryjny katalizator i nie grzebanego kompa to bym nic nie pisał, a tak mam pewne obawy o trwałość silnika.

Co do 600, to nie dziękuję, bo jak wszyscy wiemy, aby to jakoś jechało trzeba mieć ok. 8-10tyś obrotów, a jak wielokrotnie pisałem nie lubię mieć wysokich obrotów w motocyklu. Nic nie poradzę, że nie robi się R1 mających 100KM(no może poza Francją i Szwajcarią).
Jadąc na R1 powiedzmy te 120km/h na 6 biegu mam ok. 5tyś obr, a na 600 było by pewnie ok. 7-8, czyli już za dużo Red_icon_cheesygrin

Kolejna sprawa, to w 600 trzeba częściej zmieniać biegi, a tego nie lubię. Wolę zapiąć 6 i tak się toczyć na luzie Red_icon_cheesygrin

Tak wiem, że to nie jest motocykl do tego oraz 99% użytkowników tego modelu uzna to za głupotę.
OK. rozumiem, nie przeszkadza mi to.
Z założenia to większości motocyklistów wystarczyłaby 600, ale jakoś wolą lita, choć nie wykorzystaliby nawet mocy jaką daje 600-tka.
---
Jawa TS350 > XJ600s > FZS600 > RN12 2004 > RN09 2002 > FZ1s GT > RN09 2003 > CBR1000RR SC57a > RN12 2006 > RN22 lift > RN32 + RN01 > RN65 2024 + RN01 1999


Moje kiepskie filmy na YT: https://www.youtube.com/user/koczis27/videos





2016-01-29, 07:03 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Wiadomości w tym wątku
RE: Pozbycie się katalizatora - czy to ma sens? - przez Koczis - 2016-01-29, 07:03 PM

Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->