remont silnika r1 rn04
Autor Wiadomość
Mawers Totem Offline
Banned




Liczba postów: 296
Dołączył: Jun 2015
#10
RE: remont silnika r1 rn04
Przepraszam za skrót myślowy- oczywiście chodzi mi o tuleje cylindrów. Zimny silnik z walnięta tuleją chętniej zapala, bo zimny olej go uszczelnia (jest gęstszy). Kolejnym objawem jest zasłona dymna po odkręceniu korka wlewu oleju- mały "dymek" to nic strasznego, ale jak wali, że aż po oczach szczypie to jest to znamienne. Wał szlifu odpada. Nie u nas w kraju. Nowy wał w ASO 5500 zł o ile się nie mylę. Tak jak mówi Marcinho4td- popyt na blok z cylindrami jest duży, bo zwyczajnie ich nie nie ma a konstrukcja obciążona jest wadą fabryczną. Myślę, że nie będziesz miał problemu ze sprzedażą chociaż rozsądniej byłoby go zostawić w razie "W"
2016-01-23, 06:01 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Wiadomości w tym wątku
remont silnika r1 rn04 - przez dominik1987m - 2016-01-20, 11:23 AM
RE: remont silnika r1 rn04 - przez żaba - 2016-01-20, 11:44 AM
RE: remont silnika r1 rn04 - przez wonsz - 2016-01-20, 12:43 PM
RE: remont silnika r1 rn04 - przez A.S. - 2016-01-20, 02:18 PM
RE: remont silnika r1 rn04 - przez dominik1987m - 2016-01-23, 07:22 AM
RE: remont silnika r1 rn04 - przez Mawers Totem - 2016-01-23, 11:24 AM
RE: remont silnika r1 rn04 - przez dominik1987m - 2016-01-23, 11:42 AM
RE: remont silnika r1 rn04 - przez A.S. - 2016-01-23, 12:59 PM
RE: remont silnika r1 rn04 - przez marcinho4td - 2016-01-23, 01:08 PM
RE: remont silnika r1 rn04 - przez Mawers Totem - 2016-01-23, 06:01 PM
RE: remont silnika r1 rn04 - przez marcinho4td - 2016-01-24, 12:51 PM

Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->