A.S.
HULK
    
śląsk
K8 + K63 2021
Liczba postów: 3,210
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
22
|
RE: A to i ja się pochwalę swoją RN19 :)
Żadna praktyka a dość karkołomne podejście  ...
To tak jak z ciśnieniem w kołach ... Producent ci pisze przykładowo między 1.4 a 2.9 a ty dajesz 3.5 bo co tam .. lepiej więcej niż mniej..
Olej ma być w przedziale zaznaczonym na silniku ... Motocykl ma stać prosto.. i mierzenie najlepiej po ok. 20-30 minutach po zgaszeniu silnika .. wtedy mamy pewny pomiar ..
W Kawasaki lanie zbyt dużej ilości oliwy i pałowanie pod koniec skali zawsze powodowało wyplucie oliwy do filtra  .. i ta jest norma w motocyklach .. Wystarczy sobie w Google wpisać "olej w airboxie" ..
Co do crashów to przednia oś to tylko utrudnienie przy obracaniu czy zmianie koła, więcej daja końcówki kierownicy i rolki wahacza .. ale to przy setach też GENIALNE  .. dużo daje .. Zanim oberwie set i dekle dużo się zetrze ertalonu czyli dużo energii utraci moto zanim zetrze dekle albo w coś zadupi jeszcze przy okazji  ..
Ładna dzida  !!!!
|
|
2016-01-01, 09:23 PM |
|