Motocykl i fajny i nie ...
Regulacje rozstawu osi przez przesuwanie wahacza, zmiana kąta główki ramy .. nawet silnik w ramie można przesuwać .. wersja APRC ( jedyna słuszna w tym motocyklu ) ma pierdylion ustawień i jest super .. ale tylko ta .. bez TC to się nie pakuj w to .. też miałem to kupić bo za 26.000 kupisz bez problemu .. no ale bez APRC - patrz na tarczki z przodu >> ta z tyłu jest od prędkości .. a ćwoki kłamią na potegę że to APRC - A NIE JEST !!!
Siniki nie są pancerne .. nówki potrafią wybuchać dość efektownie, lubią się pocić olejem .. śruba na koszu sprzęgłowym ( nówka 2015 ) potrafi się odkręcić itd .. itd .. jak to włoski sprzęt ...
Z częściami coraz lepiej bo po pierwszej edycji pucharu Aprili na drugiej edycji każdy miał motocykl + DRUGI NA CZĘŚCI .. żeby nie czekać 8 tygodni na silnik czy inne pierdoły ..
Ogólnie to sprawa wygląda tak że te pierwsze Apki z pucharu to nie zepsuły się tylko 3 .. a dlatego że te 3 były dawcami części

..
A tak to fajnie jeździ, dobrze skręca .. Na torze kolega Dudek ( Konrad ) śmiga ostro .. inni tez dość ładnie sobie dają radę .. Charakterystyka jak RN22 .. mnie zadziwiło tylko że jak szukałem takiej Apki i zacząłem pytać ludzi, to znalazłem jedną z APRC z papierami z Anglii ale nie rejestrowaną ( FV ) i kolega co ją sprzedawał zapytał mnie : a po co mi taki słaby motocykl ?? On to sprzedaje bo to nie jedzie ... DZIWNE :/ ...... no ale pisze tylko to co wiem i co usłyszałem ...
RN22 też nie jedzie i nie skręca

- ponoć

.. a Kawasaki ZX-10 - no cóż taki mocno średni sprzęt na tor sam pewnie widzisz że za dużo ich tam nie ma, a w czołówce RED gruppen raczej tyle co nic .. No chyba że te nowe

.... Jak dla mnie musisz siąść na to i przejechać się .. ten silnik trzeba lubić - nie jest to japonia .. ALE >> jeśli jesteś na etapie gdzie czasy robi się prędkością w winklu a nie mocą na prostej to BĘDZIESZ PAN ZADOWOLONY

..