Kombinezon może być lekko za krótki .. bo i tak masz DŁUGIE rękawice i wierz mi lepiej ( wygodniej ) jeździ się kiedy kończy się rękaw nawet przed tą kostką na ręce ( ta taka kulka wystająca po zewnętrznej stronie

no wiem jak ot nazwać ) ..
To samo tyczy się spodni - bo po cholerę ci spodnie długie jak te w garniturze skoro i tak buty mas do połowy piszczela

.. Wygodniej, luźniej, poręczniej ..
I tu się kończy sielanka ... są dwie kwestie które są kluczowe :
1. Pierwsza to taka że kombinezon ma być bezwzględnie mocno dopasowany i nie po to żeby ochraniacze były na swoim miejscu bo one pi-razy-drzwi zawsze są tam gdzie trzeba ALE PO TO żeby w razie gleby się NIE PRZEMIEŚCIŁY bo będą strupy jak liszaj asfaltowy
2. Druga kwestia to jak będziesz miał taki rozmiar jak na foto to ręczę ci że ponad 140 km/h ( a gdzie tam 270 na przykład

) to tak ci zacznie trzepotać kombinezonem i dostaniesz takich wibracji całego ciała że ŚWIATA widzieć nie będziesz przez kask który też zacznie naparzać na boki jak oszalały od trzepoczącego kombi na plecach i w okolicy karku .. TRAGEDIA

..
Tak że mniejszy .. panie MNIEJSZY i dopasowany

.. Nie paczaj pan na rękawy i nogawki

....
REVIT jest szczuplejszy ... Arlen bardziej dla takich nooo .. lubiących siłkę

.. szukaj, szukaj a znajdziesz