Mawers Totem
Banned
Liczba postów: 296
Dołączył: Jun 2015
|
RE: Totem Garage fanpage na facebook
(2015-10-23, 07:08 AM)srubar1 napisał(a): ten przerywnik tyczył sie tylko do mnie,tak mam juz ,nie chciałem nikogo urazic zwłaszcza ciebie,bo ja w tym nie siedzę,robię dla siebie
tez nie jestem fachowcem,tylko chciałem zapytać w czym ta wada za małe kanały oleju,czy co,skąd ten nagar,w silniku normalnie eksploatowanym,bez awarii koła i innych przygód....wiadomo jesli były przygody to inna sprawa cos zostanie
zajeździłem właśnie tak piec przez olej,teraz mam na to lekarstwo i wiem w czasie jazdy czy jest tam olej i pod jakim ciśnieniem,składam silniki znam temat ale z tym to nie w w temacie,
mam fotki to co stało sie zatarta panewka,urwany ,pęknięty wał,zawór z tłokiem,
ale do tematu
olej lejemy taki jak sie zaleca i ma chulac,skoro da ktos gesty to jestem w stanie zrozumieć
ale nadal ciekawi mnie wada kanałów,w czym ta wada W tym, że gęstszy olej ma problem, żeby przedrzeć się przez te kanały przy zimnym rozruchu. Zrozum, że silnik najbardziej dostaję po dupie właśnie podczas zimnego rozruchu i jeżeli dodatkowo występuje problem ze smarowaniem to za każdym razem trochę go przycierasz. I tyle. Nic skomplikowanego. A jak panewka się chociaż minimalnie przytrze to już prędzej czy później ją obierze.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-10-23, 10:55 AM przez Mawers Totem.)
|
|
2015-10-23, 10:53 AM |
|