remont silnika w motocyklach klasy sport
Autor Wiadomość
Mawers Totem Offline
Banned




Liczba postów: 296
Dołączył: Jun 2015
#21
RE: remont silnika w motocyklach klasy sport
(2015-10-20, 06:35 AM)Blue napisał(a): Nie jestem pewny bo w tym temacie doświadczenia nie mam więc uznaj to za moje spekulacje Red_icon_wink
To nie są nadwymiarowe panewki tak jak w samochodach, które zakłada się po przeszlifowaniu wału. Już w fabryce na tej podstawie są dobierane tak żeby pasowały jak najlepiej do gniazda i wału przy fabrycznych tolerancjach, czyli pewnie do setnych milimetrów.
O ile pamiętam jak rozbierałem 2 silniki (w suzuki i yamasze) to właśnie panewki różniły się kolorowym paskiem.

 W zasadzie masz chyba rację. Nie zależy mi na bronieniu moich racji za wszelką cenę, bo chciałbym po prostu wiedzieć jak jest a nie dyskutować dla zasady. A myślisz, że takie panewki można dobrać, żeby zrekompensować zużycie wału? W sensie, że jest on prosty, nie wymaga szlifu ale chciałbym założyć nowe panewki.
2015-10-20, 09:51 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Wiadomości w tym wątku
RE: remont silnika w motocyklach klasy sport - przez BaCa - 2015-10-18, 07:29 PM
RE: remont silnika w motocyklach klasy sport - przez Blue - 2015-10-18, 07:59 PM
RE: remont silnika w motocyklach klasy sport - przez Blue - 2015-10-19, 06:02 AM
RE: remont silnika w motocyklach klasy sport - przez Blue - 2015-10-20, 06:35 AM
RE: remont silnika w motocyklach klasy sport - przez Mawers Totem - 2015-10-20, 09:51 AM

Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->