Mawers Totem
Banned
Liczba postów: 296
Dołączył: Jun 2015
|
RE: Czemu Yamaha tak się psuje?
(2015-10-11, 05:04 PM)żaba napisał(a): pozwolę się nie zgodzić z tym ,że R1 jest najmocniejsza ,bo wcale nie jest oraz z tym ,że silniki są jednorazowe ,robiłem swój silnik ( RN09 ) dwie panewki poszły i ? silnik śmigał jak złoto ,po 8 tyś km zużycie na poziomie połowy grubości włosa ,jeśli robiłeś silniki R1 to zauważ co jest nabite na przeciwwadze chyba ,masz tam numery ,to jest właśnie do panewek. Jak zrobiłem swój silnik to się każdy śmiał ,że nie pochodzi ,mechanik pewnego topowego zawodnika też się ostro śmiał ,potem sam naprawiał tak silnik i powiedział ,że jednak da się
Wracając do tematu tak, masz rację Yamaha często się psuje ,ale za to jest piękna i prowadzi się wyśmienicie ,ja nie chce innego motocykla dodam też ,że w SC59 skrzynie też się rozlatywały ,prawda jest taka ,t Ale panewki dobiera się pod wymiar wału który się przecież wyślizguje a nie pod szlif. Teoretycznie można uzupełnić materiał pod wymiar nominalnych panewek. Fabryka chyba nie przewidziała szlifowania. Jak zatarła się na nim panewka to prawdopodobnie jest uszkodzony tylko pytanie czy rysa nie jest głębsza niż głębokość utwardzenia. Na Krasnobrodzkiej w Warszawie nie chcą się nawet podejmować wyważenia takiego wału a to jeden z bardziej renomowanych zakładów. Mógłbyś opisać jak tego dokonałeś?
|
|
2015-10-11, 06:07 PM |
|