do właścicieli RN 12....minimum 3 sezony na tym sprzęcie ..
Autor Wiadomość
kuternoga Offline
Młody
**




Liczba postów: 32
Dołączył: Apr 2013
Reputacja: 0
#1
Information  do właścicieli RN 12....minimum 3 sezony na tym sprzęcie ..
...w paru zdaniach mi powiedzcie czy jest czegoś wart...czy tylko po prostu wygląda...
2013-08-08, 07:56 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
srubar1 Offline
yamaha r1
*****

starachowice
rn12

Liczba postów: 2,123
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 8
#2
RE: do właścicieli RN 12....minimum 3 sezony na tym sprzęcie ..
jasne ze jest,jak dbasz to masz,
r1 i życie staje się szybsze......Red_icon_smile
2013-08-08, 08:01 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
pajak72 Offline
Konkretny
****

Kamień Pom Zach-Pom.
R1M

Liczba postów: 882
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 2
#3
RE: do właścicieli RN 12....minimum 3 sezony na tym sprzęcie ..
ja mam swoja 2 sezon i na nic bym jej nie zamienił.
2013-08-08, 08:09 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Koczis Offline
Moderator - Forumowa Legenda :)
*****

Warszawa
RN65 i RN01

Liczba postów: 10,687
Dołączył: May 2011
Reputacja: 58
#4
RE: do właścicieli RN 12....minimum 3 sezony na tym sprzęcie ..
Ja miałem i moim zdaniem wszystko zależy od tego czego oczekujesz od moto.
Ja nie latałem na gumie, prędkości pow 200 były rzadkością to motocykl bardzo mi odpowiadał.
Smukły, lekki, fajne hamulce, super światła(dużo latałem w nocy). Wizualnie mi się podoba do dziś, ale to kwestia gustu.
Po zmianie na RN09 dopiero odczułem, że faktycznie dość słabo zbiera się na dolnych obrotach, taki brak liniowości w oddawaniu mocy.

Jak dla mnie to fajne moto Red_icon_cheesygrin
---
Jawa TS350 > XJ600s > FZS600 > RN12 2004 > RN09 2002 > FZ1s GT > RN09 2003 > CBR1000RR SC57a > RN12 2006 > RN22 lift > RN32 + RN01 > RN65 2024 + RN01 1999


Moje kiepskie filmy na YT: https://www.youtube.com/user/koczis27/videos





2013-08-08, 08:13 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
wilku7 Offline
Ostatni Sprawiedliwy
****

Mińsk Mazowiecki
ZX10R

Liczba postów: 833
Dołączył: May 2012
Reputacja: 3
#5
RE: do właścicieli RN 12....minimum 3 sezony na tym sprzęcie ..
Należy dodać że te motocykle są bardzo mało odporne na katowanie... czyt. jazda na kole i jeśli nie pilnuje max. poziomu oleju bardzo łatwo obrócić panewe.... rn12 nie miałem osobiście ale sporo jezdziłem moto kolegi...

Do normalnej jazdy jak najbardziej... Ale jeśli będzie grana guma to zapomnij o tym motocyklu i szukaj albo gixxa albo fajeraRed_icon_smile.
HJC RPHA 10 BEN SPIES + ALPINESTARS SMX PLUS + SHIMA VRS-1 + TSCHUL 737
2013-08-08, 08:25 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kuternoga Offline
Młody
**




Liczba postów: 32
Dołączył: Apr 2013
Reputacja: 0
#6
RE: do właścicieli RN 12....minimum 3 sezony na tym sprzęcie ..
...nie nie chłopaki,ty nie chodzi o to abym cały czas zerkał w niebo ...tu bardziej chodzi o winkle,szybkie wyjście z zakrętu i tylko przedni hamulec..i żeby w koszu nie napierdla.. jak by się wrzuciło Marmur do Betoniarki....i to mi wystarczy...te 160km na kole czuć tak na prawdę jest lekki i wystarczy...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-08-08, 08:41 PM przez kuternoga.)
2013-08-08, 08:40 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Tomierłan Offline
Konkretny
****

Śląsk SRC
Blue RN22 10'

Liczba postów: 601
Dołączył: Oct 2012
Reputacja: 1
#7
RE: do właścicieli RN 12....minimum 3 sezony na tym sprzęcie ..
Rn12 w przerzucaniu prawo-lewo w ciasnych winklach z kolana na kolano jest tak lekko i łatwo, że aż trudno uwierzyć !! kumple jak się im dałem przejechać aż nie mogli uwierzyć że tak łatwo się go kładzie i przerzuca na drugą stronę, a tylnego hamulca nie używaj najlepiej wcale, a szczególnie w zakrętach, wiem z własnego doświadczenia Red_icon_wink
2013-08-08, 09:01 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Cieniu Offline
MotoManiak ;)
*****

W-wa
RN19

Liczba postów: 1,268
Dołączył: May 2011
Reputacja: 3
#8
RE: do właścicieli RN 12....minimum 3 sezony na tym sprzęcie ..
proszę was... R1 nadaje się tylko do zapierdalania. A do gumowania jak pilnujesz oleju też się nada, ale do tego to już raczej 19tka. Do gumowania R1 ma za ciezko przod bo ma silnik pod rama i trzeba naprawde walczyc zeby ją wybalansować, ale z wlasnego doswiadczenia wiem , ze sie da.
Jeśli masz hajs na rn12 to dozbieraj i kup rn19.
Pamietaj ze przeskok miedzy tymi modelami to niebo a ziemia.
antyhopping, podnozki na ktorych mozna juz stac gumujac,
elektryczna przepustnica, poprawione skrzynie, jednym slowem lepsza.
na winklach jest naprawde trudna, choc opierdalalem gixy , 600 tki i 750 na torze, mimo ze 600tka powinna lepiej sie sprawdzac w tej dziedzinie. Wszystko kwestia techniki. Ja na rn19 nigdy sie nie zawiodlem zarowno w winklach, na gumie czy na stopalu.

Uzywanie tylnego hamulca w skrecie jest bardzo wskazane a nie zabronione, poniewaz w bardzo duzym pochyle dotykajac lekko hamulca dociazasz tył i masz mniejsza szanse na uslizg koła.

Jesli pytasz czy motocykl sie nadaje, nie da sie na to odpowiedziec. Kazdy ma inne preferencje i czego innego oczekuje od moto.
Po prostu wsiadz przejedz sie zrob 200-400 kilometrow i odpowiedz sobie na pytanie.
Pod wzgledem technicznym jest to jeden z lepszych supersportów.
na pytanie czy R1 to dobry wybor, które okreslane jest jako superbike i jezdza na nim zawodowcy ( przynajmniej swego czasu jezdzili ) jest w top 5 najlepszych motocykli sportowych to musi pasc odpowiedz TAK to dobry wybor, tak samo jak Gixer, Cbrka czy beemka. Jedynie Kawasaki do mnie nie przemawia.
Zadaj sobie jedno trudne pytanie, do czego potrzebny Ci motocykl
Rn19 + Full Alpinestars + Shoei El capitan Red_icon_smile
2013-08-08, 10:54 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->